0
  •  x 
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Τρόποι αποστολής - παραλαβής

Κόστος αποστολής – Παραδόσεις

Για την αποστολή χρησιμοποιούμε τα ΕΛΤΑ courier εταιρεία ή πρακτορείο μεταφορών
Το κόστος αποστολής με ΕΛΤΑ courier περιλαμβάνει 2 προσπάθειες επίδοσης, αν δεν σας βρουν η παραλαβή γίνεται από το πρακτορείο, σε περιοχές που δεν υπάρχει πρακτορείο ΕΛΤΑ courier εξυπηρετήστε από το ταχυδρομείο ΕΛΤΑ.
Η αντικαταβολή είναι δυνατή μόνο για αποστολή με ταχυμεταφορική (courier) εταιρεία ή για παραλαβή από το κατάστημα, όχι για παραγγελίες που αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρείες
Το κόστος αποστολής των προϊόντων είναι συνάρτηση του βάρους του όγκου του προορισμού και του τρόπου αποστολής.
Για αγορές προϊόντων αξίας 70€ και άνω η αποστολή γίνεται δωρεάν στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών.
Σε κάποια προϊόντα υπάρχει δωρεάν αποστολή που ισχύει για συγκεκριμένους προορισμούς πχ στην Αθήνα, ή για συγκεκριμένο τρόπο αποστολής και πληρωμής πχ κατάθεση και αποστολή με ΕΛΤΑ
Ανάλογα με την περιοχή προορισμού και τον όγκο των προϊόντων μπορεί τα μεταφορικά να μην υπολογίζονται αυτόματα, στις περιπτώσεις αυτές, καλέστε μας στο 2118002312 πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία, διαφορετικά θα σας καλέσουμε εμείς για ενημέρωση για τα μεταφορικά.
Σε κάποιες περιπτώσεις που η παραγγελία έχει ογκώδη προϊόντα ή από διαφορετικές κατηγορίες, δεν γίνεται ή γίνεται λάθος υπολογισμός τιμής μεταφορικών, σε αυτή την περίπτωση θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για το σωστό κόστος των μεταφορικών.
Η παράδοση προϊόντων μεγάλου όγκου γίνεται επί πεζοδρομίου.
Για ογκώδη δέματα η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί να είναι και δική σας επιλογής.  
Σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή με αντικαταβολή δεν είναι εφικτή.
Η παράδοση στο πρακτορείο της μεταφορικής στο σημείο αποστολής γίνετε από εμάς δωρεάν, για παραγγελίες 70€ και άνω.
Η παραλαβή των δεμάτων γίνεται από το πρακτορείο της μεταφορικής εταιρείας στην περιοχή σας, οι μεταφορικές εταιρείες δεν πάνε παντού, ενδέχεται να πρέπει να παραλάβετε από το πλησιέστερο σημείο που εξυπηρετεί η μεταφορική.
Η πληρωμή των μεταφορικών γίνετε από εσάς κατά την παραλαβή. Μπορείτε να μας ρωτήσετε για εκτίμηση του κόστους πριν την παραγγελία. Υπάρχει και δυνατότητα παράδοσης στην διεύθυνση σας μόνο μετά από συνεννόηση με την μεταφορική.
Στην περίπτωση που κατά την παραγγελία σας δηλώσετε παραλαβή από την έδρα μας, και τα προϊόντα έχουν ήδη παραληφθεί από εμάς, και εν συνεχεία ζητηθεί παράδοση κατ' οίκον, η χρέωση διαμορφώνεται εις το διπλάσιο (Προϊόντα με την ένδειξη Δωρεάν αποστολή θα χρεώνονται με μεταφορικά).
Αν δεν επιθυμείτε να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας κατόπιν συνεννόησης, από την έδρα του stospiti.gr που βρίσκεται στην οδό Ηπείρου 28 στο Γαλάτσι
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να επιδεικνύεται την ταυτότητά σας.


Παραδόσεις

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες 9:00 - 17:00. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο stospiti.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι την 13.00 και με την προϋπόθεση ότι τα  προϊόντα είναι  διαθέσιμα, παραδίδονται κατά κανόνα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στην πόλη της Αθήνας. Για τις υπόλοιπες περιοχές η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.

Ενδείξεις χρόνου παράδοσης και διαθεσιμότητα

Επισημαίνεται ότι πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σε κάθε προϊόν  θα βρείτε ένδειξη του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης. Ο αναγραφόμενος χρόνος είναι ενδεικτικός και όχι δεσμευτικός και κατά βάση αφορά σε παραδόσεις στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών. Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στο κέντρο διανομής, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα.
Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η SAGNA-stospiti.gr επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση.
Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα επειδή έχουν εξαντληθεί ή είναι κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.
Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας - email που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
Συνιστάται και ο έλεγχος της ενοχλητικής αλληλογραφίας
 

Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων

Τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην SAGNA-stospiti.gr εφόσον τηρηθούν οι παρακάτω οδηγίες.
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά.
Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία ή στο προϊόν παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Ιδιαίτερη προσοχή σε εύθραυστα προϊόντα πορσελάνης ή γυαλιού για ρωγμές ή σπασίματα
Αν δεν γίνουν τα παραπάνω τυχών ζημιά είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη.
Εάν η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που έχετε επιλέξει εσείς η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.
Σε κάθε περίπτωση εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα.
Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.



Είδατε Πρόσφατα

Please publish modules in offcanvas position.