Το site αυτό χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγησή σας.

Μπορείτε να μπλοκάρετε τα cookies από τις ρυθμίσεις του browser σας. Πληροφορίες

Αποδέχομαι

EUROPA websites must follow the Commission's guidelines on privacy and data protection and inform users that cookies are not being used to gather information unnecessarily.

The ePrivacy directive – more specifically Article 5(3) – requires prior informed consent for storage or for access to information stored on a user's terminal equipment. In other words, you must ask users if they agree to most cookies and similar technologies (e.g. web beacons, Flash cookies, etc.) before the site starts to use them.

For consent to be valid, it must be informed, specific, freely given and must constitute a real indication of the individual's wishes.

However, some cookies are exempt from this requirement. Consent is not required if the cookie is:

  • used for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication, and
  • strictly necessary in order for the provider of an information society service explicitly required by the user to provide that service.

Cookies clearly exempt from consent according to the EU advisory body on data protection- WP29pdf include:

  • user‑input cookies (session-id) such as first‑party cookies to keep track of the user's input when filling online forms, shopping carts, etc., for the duration of a session or persistent cookies limited to a few hours in some cases
  • authentication cookies, to identify the user once he has logged in, for the duration of a session
  • user‑centric security cookies, used to detect authentication abuses, for a limited persistent duration
  • multimedia content player cookies, used to store technical data to play back video or audio content, for the duration of a session
  • load‑balancing cookies, for the duration of session
  • user‑interface customisation cookies such as language or font preferences, for the duration of a session (or slightly longer)
  • third‑party social plug‑in content‑sharing cookies, for logged‑in members of a social network.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

30
Οκτ
2014

Κόστος αποστολής – Παραδόσεις
 
Το κόστος αποστολής των προϊόντων είναι συνάρτηση του βάρους του όγκου και του προορισμού.

Για να προσδιορίσετε το κόστος αποστολής, πρέπει να τα προσθέσετε κάποιο ή κάποια προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών, και στη συνέχεια να προχωρήσετε στην διαδικασία της πληρωμής – Chek Out  ακολουθώντας  τον σύνδεσμο Chek Out . Στη συνεχεία επιλέγετε το νομό και την περιοχή προορισμού και το σύστημα σας εμφανίζει το κόστος αποστολής.
Σε αυτή την φάση μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας, να συνεχίσετε προσθέτοντας και άλλα προϊόντα στο καλάθι ή να ακυρώσετε εντελώς την αγορά.
Το κόστος αποστολής θα αλλάζει βέβαια κάθε φορά που κάνετε αλλαγές στο καλάθι σας
Όσα προϊόντα αναφέρουν δωρεάν αποστολή σε Αθήνα, Μεγάλα Αστικά Κέντρα και Σε όλη την Ελλάδα, δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά.
Για την αποστολή χρησιμοποιούμε Courier & μεταφορική εταιρία ή πρακτορεία.
Η παράδοση προϊόντων μεγάλου όγκου γίνεται επί πεζοδρομίου.

Στην περίπτωση που κατά την παραγγελία σας δηλώσετε παραλαβή από την έδρα μας, και τα προϊόντα έχουν ήδη παραληφθεί από εμάς, και εν συνεχεία ζητηθεί παράδοση κατ' οίκον, η χρέωση διαμορφώνεται εις το διπλάσιο (Προϊόντα με την ένδειξη Δωρεάν αποστολή θα χρεώνονται με μεταφορικά). Το παραπάνω ισχύει μόνο για προϊόντα που διακινούνται με φορτηγά αυτοκίνητα και όχι με courier.

Αν δεν επιθυμείτε να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα του stospiti.gr που βρίσκεται στην οδό Καραϊσκάκη 3 & Γαλατσίου στο Γαλάτσι
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.


Παραδόσεις

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο stospiti.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι την 13.00 και με την προϋπόθεση ότι τα  προϊόντα είναι  διαθέσιμα, παραδίδονται κατά κανόνα σε 1-3 ημέρες στην πόλη της Αθήνας. Για τις υπόλοιπες περιοχές η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.

Ενδείξεις χρόνου παράδοσης και διαθεσιμότητα

Επισημαίνεται ότι πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σε κάθε προϊόν  θα βρείτε ένδειξη του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης. Ο αναγραφόμενος χρόνος είναι ενδεικτικός και όχι δεσμευτικός και αφορά σε παραδόσεις στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών. Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στο κέντρο διανομής, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η S.A.G.N.A. LIMITED επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση.
Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας. Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.


Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
 

Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων

Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην S.A.G.N.A. LIMITED.  Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.
  Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.


 Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων 
 
 Αν το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.
- Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Κέντρο Επισκευής.
 Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service.
- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead On Arrival ή "DOA"δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service


Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής

 
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ
 
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.
  
Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δώροεπιταγής για επόμενη αγορά.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης  θα χρειαστεί να μας το γνωστοποιήσετε με μια αίτηση 
Η αίτηση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά, με συστημένη επιστολή ή  μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα  την Εταιρία μας και θα πρέπει να έχει τον αριθμό της παραγγελίας σας και τα στοιχεία σας.  Δείγμα αίτησης


Εγγυήσεις- Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από Εμπορική Εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν Κέντρα Επισκευής και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.stospiti.gr ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.


ΠΡΟΣΟΧΗ Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ανατρέξτε στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.
Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.

 

Διαδικασία Αντικατάστασης DOA

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα μπορεί να προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.
Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

Διαδικασία:

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευής πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Κέντρου Επισκευής
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο Κέντρο Επισκευής καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε μπορείτε να επικοινωνείτε με το
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.



Αποστολή της παραγγελίας σας σημαίνει πλήρη αποδοχή των Γενικών Όρων Συναλλαγών.

Αρμόδια για κάθε διαφορά ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών. Η σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.

NEWSLETTER

Γραφτείτε στα νέα μας